loading...
بیــــا تــــــو فــقـط بخـــنـد!!!!!!
سلام دوستان عزیز

دوستان به وبلاگ ما خوش آمدید.

ما بچه های لاهیجانیم!

امیدواریم از وبلاگمون خوشتون اومده باشه.

برای حمایت از ما اول عضو بشین بعد

اگه وقتی هم براتون موند نظر بدین.

amirhossein بازدید : 255 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
خدایا !
مارو ببخش که در کار خیر 
یا ٌجارًزدیم
 یا ًجاً زدیم
*
*
*

آنقدر فریادهایم را سکوت کرده ام که اگر به چشمهایم بنگرید کر میشوید.

*

*

*

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه می خواهد ببارد.

*

*

*

اگر دلت گرفت سکوت کن!!!این روزها هیچ کس معنی دلتنگی را نمی فهمد!!! 

*

*

*

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند،تو به پرواز فکر کن نه به آنها.

*

*

*

خدایا در گلویم ابر کوچکیست که خیال بارش ندارد.می شود مرا بغل کنی؟!

*

*

*

گاهی برای رسیدن به کسی آنقدر می دوی که برای کنار او بودن نفسی نداری.

*

*

*

ببار باران...

من سفر کرده ای دارم که یادم رفته...

آب پشت پایش بریزم...

*

*

*

مدتهاست دلم شروعی تازه می خواهد.تو بیا مرا دوباره آغاز کن...

*

*

*

نفست باران است...

دل من تشنه ی باریدن ابر...

دل بی چتر مرا مهمان کن...

*

*

*

می سپارمت به خدا...

خدایی که هیچوقت تو را به من نسپرد!

*

*

*

چه سرنوشت غم انگیزی:کرم کوچک ابریشم تمام عمر قفس می بافت،ولی به فکر پریدن بود...

*

*

*

سفری باید کرد تا به عمق دل یک پیچک تنها که چرا،این چنین سخت به خود می پیچد،شاید از راز درونش بشود کشفی کرد،شاید او هم دلتنگ است؛شاید...

*

*

*

خداوند به هر پرنده ای دانه ای می دهد،ولی آن را داخل لانه اش نمی اندازد.

*

*

*

اینجا زمین است،زمین گرد است.تویی که مرا دور زدی...!فردا که به خودم برسی،حال و روزت دیدنیست...

*

*

*

از حرف آدم ها دلگیر نشو بعضی ها نیش زدن،طبیعتشونه!سالهاست به هوای بارانی می گویند:هوای خراب.

*

*

*

باران نباش تا با التماس به پنجره بکوبی تا نگاهت کنند.

ابر باش که با التماس نگاهت کنند تا بباری. 

*

*

*

اگر تمام شب را بخاطر از دست دادن خورشید گریه کنی

ستارگان را هم از دست خواهی داد.....

*

*

*

صبر کن سهراب........

گفته بودی قایقی خواهم ساخت........قایقت جا دارد....؟؟

من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم....

*

*

*

دلتنگ یعنی رو به روی دریا ایستاده باشی

و خاطره ی یک خیابان خفه ات کند ...

*

*

*


هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم

اما پر نشد...

به گمانم از جنس بی نهایتی...

*

*

*

اجازه خدا ؟؟

می شه من ورقه مو بدم؟

می دونم وقت امتحان تموم نشده...

ولی من دیگه خسته شدم...!!!

 

Sahebeh


 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Dr.sahebeh در تاریخ 1348/10/11 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

salam doostan webetoon kheili ghashange
sms ha ro ziad konid .THANKSشکلک
پاسخ : مرسی از لطفتون خانوم دکتر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند تا دوست صميمي داري...
    Who kills Bros Lee?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 808
  • بازدید کلی : 16,621